Dostawa licencji i towarów
1. Dostawa licencji na oprogramowanie
Licencje abonamentowe, z wyłączeniem oprogramowania Corpus, na zakupione oprogramowanie dostarczane są wyłącznie drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Dostawa licencji nie przekracza 168 godzin roboczych. W przypadkach szczególnych termin realizacji może się wydłużyć maksymalnie o kolejne 168 godzin roboczych, o czym kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.
W niektórych sytuacjach niezależnych od sprzedającego, wiadomość z licencją może zostać potraktowana jako Spam – prosimy o monitorowanie skrzynki SPAM. W przypadku nieotrzymania klucza licencji w ciągu 7 dni od opłacenia zamówienia należy niezwłocznie skontaktować się ze sprzedającym w celu ustalenia, czy licencja została wysłana.
Realizacja zamówienia na oprogramowanie Corpus w opcji abonamentowej odbywa się poprzez wysyłkę firmą kurierską, przesyłką ubezpieczoną, w przeciągu 48 godzin. Klucz zabezpieczający nie jest automatycznie aktywowany w licencji – po jego otrzymaniu należy skontaktować się ze sprzedawcą w celu aktywacji.
2. Dostawa towaru handlowego
Termin realizacji zamówienia standardowego zazwyczaj nie przekracza 2-5 dni roboczych. Wyjątkiem są zamówienia na produkty chwilowo niedostępne w magazynie sprzedawcy – w tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć, nawet do kilku tygodni, o czym kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Nabywca zostanie niezwłocznie poinformowany.
Zamówione towary są dostarczane na adres wskazany w formularzu zamówienia. Koszt dostawy ponosi Nabywca i określa go obowiązujący cennik. W przypadku większych zamówień sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach – koszt przesyłki liczony jest jak za jedno zamówienie.
Odbierając towar, Nabywca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy dostarczony towar zgadza się z zamówieniem.
W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Nabywcy, w szczególności w wyniku nieuzasadnionej odmowy odbioru, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Nabywcy kosztami poniesionymi w związku z realizacją zamówienia, w tym rzeczywistymi kosztami transportu (także zwrotnego).
Uwagi
Towary dostępne w sklepie wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich.